söndag 6 juni 2010

Dansa eller inte dansa?

Jag har knappt inte dansat på ett halvår så jag börjar längta ut, men antingen verkar tröttheten eller förkylningar stoppa mig. Tröttheten är väl rätt okej då jag lägger mig och somnar mellan åtta och halv tio på kvällarna. Istället vaknar jag ju vid fem och sju, men som tur är kan jag behärska mig bara jag får lite mat i magen. :-)

Så idag är jag rätt pigg, men istället har jag en envis hosta som tar ner konditionen på luftrören. Det verkar som jag fick den som en fortsättning av magsjukan. Jag ska väl tydligen inte få vara för frisk ...

... så frågan återstår om jag kan dansa? Det är ju bara på nationaldagen som det är dans en söndag då jag har tid att vila upp mig hela dagen. Annars är det ju onsdagar som gäller ...

... men å andra sidan är det ju kombinerad dans idag med hälften gammeldans så det bjuds väl på gott om pauser, vilket ju kunde vara till min fördel, så jag borde kanske leta fram en gammal Bricanyl och försöka ha lite kul ...

... men först väntar en del arbete i trädgården ...

Det är ju några timmar kvar till sju så jag hinner nog ändra mig ett antal gånger fram och tillbaks. :-)

Ha en härlig dag i solskenet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar