onsdag 21 juli 2010

Utan rena trosor

För att säkert få med trostvätten tillsammans med handdukarna brukar jag alltid ha dem liggandes i en separat tvättkorg på toaletten. Nu har den inte blivit skurad efter flytten utan jag har använt en påshållare istället i väntan på tvätten igår.

Idag kommer jag på att jag inte sett röken av några tvättade trosor och börjar fundera på vad som hänt. Dessutom upptäcker jag att jag knappt har några rena trosor och att ett par ligger utanför sambons tvättkorg. Mystiskt, där har inte jag tagit av några. Så det är fasike mig inte lätt att vara sambo när jag inte ens får ha mina smutsiga trosor ifred. Mitt medvetna val har medvetet sumpats och maskinen är redan igång och snart ska jag jobba så det får väl bli ett gammalt tragiskt undantagspar imorgon. Suck, så tydligen hjälper inte ens goda förestser längre.

1 kommentar:

  1. va roligt att du ska få barn, glad för din skull, men du får väl skriva lite här också

    SvaraRadera