fredag 2 juli 2010

En trött dag

Inte blir man så munter när man efter måååånga timmars sömn vaknar och fortfarande är trött. Frågan är om man behöver vila vidare eller duscha för att piggna till. Annars var ju dagen tänkt att användas till fortsatt uppackning så min hörna av vardagsrummet kan bli klar snart samt att plantera tomaterna jag inte iddes med igår ...

Eller är tröttheten ett tecken på uttråkning? I den här byn träffar jag ju inte en kotte mer än pojkvännen ...

Snälla, ge mig energin tillbaks för ikväll ska jag ju jobba några timmar plus fler i helgen.

3 kommentarer:

  1. Kan man plantera tomater nu? Jag är jätte sugen på att göra de men jag trodde att de var försent för att göra de nu... Kanske hade jag fel... Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken envis förkylning! Inte kul i värmen och så... flytt och nytt jobb dessutom! Stackars dig. Hoppas det vänder snart så att du får orken tillbaka.

    Tack rara du för kommentaren om min novell!!

    Sommarkram Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Tack för svaret om tomater! Jag får nog testa de. vore härligt med egna tomater. Kram

    SvaraRadera